Vill jag öppna en butik

Nu är jag hemma igen , jag har haft det helt underbart på sommardansskolan, men nu har jag blivit sjuk så nu tränar jag magmusklerna dag och natt med en helt sjuk hosta feber har jag också kanske inte det roligaste att vara sjuk på sommarlovet men vad gör man. Jag har inte klivit upp ur sängen än och jag planerar att ligga kvar här hela dagen (: . 

Det är något i mitt undermedvetna som vill att jag ska öppna en klädbutik tror jag för jag har ju drömmt innan att jag har öppnat en second-hand butik tillsammans med Rebecca förut (klicka här för att se de inlägget) . I natt hände ungefär samma sak, jag drömmde att jag öppnade en kläd buik tilsamman med en kille i min klass, affären låg i samma lokaler som min mamma hade en fotvårds salong när jag var liten så allt känndes så värklgt. Butiken var ärkligen super fin och jag önskar att det inte var en drömm, jag vill att den drömmen skall bli värklighet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0