Drömmen om Second-Hans butiken och dom farliga männen.


Hej, försov mig i morse och jag drömmde en skit konstig drömm. Jag drömmde att jag var på väg hem från skolan så när jag skulle gå in på gården hemma så stod det tre män där jag ropade och frågade vad dom gjorde och då vände dom sig mot mig och började skjuta med pistoler mot mig. Jag sprang och gömde mig i buskarna. Livrädd. Jag snodde en cyckel och cycklade hela vägen från Östersund till Stockholm. Jag vågade alldrig mer komma till baka till Östersund där jag bodde så jag frågader Rebecca om hon ville flytta ner med mig till Stockholm med mig och det ville hon. För att få pengar till en lägenhet så startade vi en second-hand butik och vi blev super kända och bodde as lyxigt.
Ganska konstig drömm men det var sjukt värklig när jag drömmde den. haha. Kram !

Kommentarer
Postat av: rebxzzzzz

Hade varit asnice om den var sann!!!!

2010-06-02 @ 14:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0