SLUTET PÅ PSYKOLOGI!

Hej! jag blev precis klar med den ABSOLUT SISTA uppgiften i psykologi, TACK GUD! studentmössan är på som motivation och det känns så sjukt sjukt men väldigt kul att det snart är min tur. På fredag har jag bal och det känns så himla kul! nu har vi fixat bil och så nu är det bara lite små fix kvar.

 

En tråkig sak som skädde i natt, som förstörde ganska mycket av studentfirandet är att resturangen Marités övervåning brann ner. Det känns riktigt tråkigt. Hoppas de går bra att bygga upp det igen osv.

Nu ska jag förska mindra mina pollen allergi reaktioner lite. Vi hörs senare KRAM!


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: Kul att det uppskattades! :D

2012-05-27 @ 15:57:16
Postat av: Amanda

svar: Nej, ansiktsvattnet "försvinner" in i huden, det ska alltså inte sköljas av :D

2012-05-27 @ 22:24:48
URL: http://getgorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0