Pappa fyller år !

Hej! Idag fyller min pappa år så jag var ner på stan en snabbis och köpte pressent till honom i dag efter skolan, när jag hade gjort det tänkte jag att jag att jag skulle kolla lite på höst/vinter skor till mig. Det är väl behövligt kan jag ju säga. Jag hittade dom perfekta skorna från Timberland, lagom grova, lagom varma och super snygga. Men så klart så fans dom inte i min storlek FAN! SÅ sko jakten fortsätter.... Jag testade även jackan från H&M som jag har kikat lite på innan, men jag är osäker på den.

Jackan från H&M, den hade varrit perfekt om den var lägre.

 

I helgen så har vi oktoberfest i vår by, det ska bli super mysigt men vad ska jag ha på mig? det är ju oktoberfest tema men jag har väll inga sådana kläder ?

 

Kim kardashian i typiska oktoberfest kläder.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0