IronMan

Hej ! i går kväll såg jag på filmen IronMan. Den var förvånansvärt bra. Jag brukar inte gille den här sortens av film men den är blev jag väldigt medslukad i  och jag blir ju välldigt sugen på att se 2:an nu :)
Den handlar om En kille som är USAs främsta vapenutväcklare. Han blir ifångatagen av terrorister och de låser in honom i en grotta och tvingar honom att bygga hans nyaste och kraftfullaste misil t dom. Men i stället  bygger han en superdräckt som är hans ända sätt stt rymma rån teroristera med. Han kommer därifrån och när han kommer tillbaka till USA fortsätter han med idén om att bygga denna super dräckt. Men han ska inte använda den till att döda oskyldiga människor som hans vapen har gjort tidigare. Istället ska han med hjälp av dräckten bekämpa terorister.
Välldigt spännande ! så om ni inte har sätt den, se den !

Kommentarer
Postat av: Anonym

2an är mkt bättre ;)

2010-11-28 @ 19:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0