Min rygg gör ont !

Här är en gamma bild på mig från i sommras när vi var hemma hos Jennifer och hade avskedsfest för Anna och jennifes när dom sklle flytta söder ut. Jag hade den här kläningen som är på bilden på mig i går på dansen ( det var därför jag la ut bilden , haha)
Hej ! , jag var ju på Näldensdansgala i går och det var super kul ! jag träffade massor med kompisar som man inte ser så offta och så dansade jag  massa också :D. Vi kom hem i går vid halv 4 så det har varit en ganska så seg dag i dag och jag har fått ont i ryggen , jag vet inte vad det beror på men det kommer nog gå över. Jag har iallafall pluggat lite i dag , Jag har srivet klart om engelska låten som vi har valt och så har jag jobbat lite matte. Nu ska vi snart åka till Farmor och Farfar och äta middag, det kommer att bli mysigt. När jag kommer hem så ska jag städa rummt lite snabbt och plugga lite franska. Vi har ju franska NP på torsdag och jag är as nervös i för det !. 
 Uppdate: Engelsa NP i onsdags gick bra , jag var nervös i onödan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0