Cassbird

Jag har sakt det förut men jag säger det igen, den här sidan är sjukt bra !. Den ger mig super mycket insperation och jag bara älskar den!

idag har jag varit i skolanmedans resten av familej och våra vänner från USA har varit lediga.. det var lite jobbigt att gå till skolan när man visste att dom andra låg hemma och sussade. Men det var en ganska bra dag i skolan i dag iallafall jag höll ett lat om hur mycket jag älskar skåne inför klassen och det gick riktigt bra! 
I morgon kväll kommer min franska utbytesstudent hit och ska bo här i en vecka det ska bli SUPER ROLIGT ! Ska så i kväll så har jag hjälpt mamma att steka kötbullar gjorada på älgkött, hon måste ju få äta riktigt svenska mat :)
....Psst! bilderna är här ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0