Onsdagen den 9 juni 2010.

godmorgon !  I dag ska jag åka till skolan, jag känner mig lite bättre i förkylningen och jag har massor att göra i dag innan sommarlovet så det är bara att göra det. Vi börjar ju inte fö ens 11.20 men jag ska på möte kl 10.00 och kl 11.00, jag har ingen lusta att äta lunch i matsalen själv så jag ska ta med mig lite mackor hade jag tänkt :) 
Jag såg ju filmen i går och den var ganska speciell, den var bra men inte så bra som jag trodde att den var, ja ni får höra mer sen, jag håller på med en resention av den som kommer snart :) 
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar inför skolan :) ha en bra dag.

Bara 3 dagar kvar nu tills jag åker på dansläger. Fan va kul ! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0