Lördag morgon och 1 vecka kvar till sommarlov !

God morgon allaihopa ! Jag vaknade nyss aav att det dånade så högt att jag drodde att huset skulle ramlaihop, eller att det var krig eller nått, men sen koom jag på att flyg och lotta museét (ett flygplansmusé som ligger nära där jag bor) har öppet hus i  så dom har flygplans shower uppe i luften. Det förklarar ju saken. 
I går var det ju studenten. Jag var inne på stan och kollade när dom åkte flak. På deftermiddagen så var jag bjuden på student skiva hos Fredrik, det var mysigt och det var mycket god mat. Sjuktgott. Senare på kvällen så åkre jag in till stan med Hanna, Emma och Caroline. Dom skulle på någon annan fest men jag mötte upp Emma, Lisa, Sandra, Josse, Linnéa, sara och 2 till tjejer som jag tyvärr har glömt namnen på. Vi kollade på alla studenter och kol 00.00 så samlades alla på trappan till råduset och firade alla studenter med musik. välldigt roligt.
Nu ska jag ta och kliva upp och gå ut i solen sedan får vi se vad som händer. Ha det bra :)
...Psst, i går var det ett par som förlovade sig vid trappan kll 00.00 på senen. Super fint !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0