Onsdag.

OJ vad konstigt ! jag skrev ett inlägg i morse om vad jag skulle göra i dag i skolaln coh det men nu har det helt försvunnit... nu är bara bilden kvar på min frissyr haha. KOnstigt.

Ja jag har nyss kommit hem från skolan , eller  ja jag är hos rebecca nu , hon som bloggade i går :) Ja  jag slutade typ 15.00 i dag men jag fikade med Hanna, Emma och Lisa i dag :) I morgon är det någon föreläsning på skolan så det skall bli intressant :)
Har ni föressten sätt sammarbetet iemellan Black Book och H&M , jag gillar det välldigt mycket och jAG tänker definitift spana in t-shirtsen när dom kommer ut :)

Psst. Ikväll är det Andra Avenyn på 1an kl 21.00

Kommentarer
Postat av: rebi

andra avenyn SUUUUGER (kuk)

hahahhaha :D

2010-01-20 @ 23:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0