New Year's Eve !

http://www.smp.se/multimedia/dynamic/00591/FYVERKERI_142_591640c.jpg
Hejsan !

jag blir så himmla iritterad , min dator är trasig så nu kan jag inte ändra tillbaka till min gamla design här på bloggen, jul och nyår är ju över nu så det hade ju varit passande att byta tillbka , men allt matreal är ju på min dator och nu kan jag ju bara använda min pappas dator... inte bra asså ..

Ne nu ska jag sluta deppa över det det är ju ett nytt år nu , nya möjligheter ! hade ni en rolig nyårsafton i går ? . Jag hade det super kul värkligen ! riktigt lyckat (:  har ni något roligt minne ifrån 2009 ? jag har massor som tex YRAN , Håkan hellström konseren och massa mer (som jag inte kommer på för tillfället , påmin mig (: )

ja och eftersom jag inte har min dator så har jag ju ingen mild på mina nyårsnaglar , men dom är ljusrosa med en kant längs upp (som franskmanikyr) som är alldeles glittrig , jag gillar't !

Hoppas ni kommer få ett grymmt bra 2010 !

'Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0