HH

Godmorgon
Inatt så drömmde jag om Håkan Hellström, igen det är andra gången på 2 veckor som jag drömmer om honnom. Ja i drömmen så var jag iallafall på en av hanns koserer och så fick jag gå upp på senen och säga vad jag ville i micken , jag sa att jag älskarde håkan och att han spelar den bästa musiken i hela världen! Seden sskulle jag å ner från senen och då tog Håkan tag i mig och kramade mig ♥, han frågade också om jag spelade golf och det gör jag ju iblnd så jag sa ja, han sa att jag kanske kunde vara han caddy någon gång :)
Jag älskar att drömma så där bra och fint , jag lir så glad av det då och det gör ju dagen och morgonen lite lättare :)

Nu snart ska jag kliva upp ur min varma säng , det ser jag inte frammimot... och sen ska jag fixa iodning mig och så hade jag tänkt att plugga lite mer till ett naturkunskap prov som jag har i dag kl 13.00, jag är lite nervös inför det men jag hoppas att det ska gå bra. Alla andra i klassen förutom jag och två till är lediga i dag, men vi ska in till skolan och göra det där provet. Men jag ska väll inte klaga antar jag. jag slipper ju att gå på engelskan i dag :)
Ha en bra dag så hörs vi !
'Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0