2010.01.19

Godmorgon !
Ja jag är jävligt trött och jag  har precis vaknat, I går var dn en speciell dag , det hände as mycket olyckor , flera bilolyckor och så brann det ju på lindex och det läskiga var att på naten till i år så kunde inta jag somna och när jag väl gjorde det så dömmde jag läskigt och om olyckor... jag kanske är en sanndrömmare :S.
Ja i dag iallafall så ska vi ha någon form av temadag på skolan. Vi ska gå på seminarier och föreläsningar om droger och skriva en uppsatts om ämnet , jag har valt något som hette "vägen ut" och den handlar om alkohol missbrum. Jag tror att det kan bli intressant.
Ne nu ska jag göra mig iordning inför skolan... pust! vad jobbigt.
'Puss på er och ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0