Uppdatering.

OJ nej , jag blir så ledssen när jag känner att jag glider från min blogg mer och mer.. det är inte bra , jag måste skärpa mig ! Blogga mer Lina !!
- Ja jag ska !

haha

Jag har gjort en massa den här helgen, I fredags så var ajg på dansa med Lisa och Emma den va roligt och jag tror att dom tyckte det me ;), på Lördagen vaknade jag ganska sent så det blev en ganska soft dag framför Tv:n det var weekend breake på MTv Hogan knows best :) jag gillart. I går så var jag hos Caroline hela dagen och kvällen , vi pluggade, åt kladdkaka och tog en sväng med Carolines gammla skoter, Det var -19 grader i går men det känndes som om det var typ-10 så det var skönt.
Jag trodde att vi hade Engelska gramatik prov i dag med det är inte för ens på torsdag så det var en sotr lättnad , haha :D

Jag fick en glad nyhet i dag och det är att min kära Anna är uppe i östersund på sportlov så i dag efter skolan ska jagta en fika med henne innan träningen :)

ha de gött min kära vänner för det sk ja ha :)
'Puss

pssst ! Rebecca fyller 17 år i dag , min lilla flicka har blivit sor , haha :D Grattis till dig :D ♥


(bilden tagen från Rebeccas blogg)

Kommentarer
Postat av: rebreb

Tack Lina! <3

2010-02-24 @ 23:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0