JOsseLisaLina

God morgon !
Jag är pigg i dag :D det känns skönt fatiskt för jag har en lång dag framför mig, Jag började dagen med att få ett sendarag i huvudet, inte så skönt :/ men det gick ju över ganska snabbt så sedan klev jag upp och jorde mina dagliga 40 situpps och tog en skön varm dusch. Så ja nu ska jag bästemma mig för vad jag ska på på mig i dag , det är alltid det jobbigaste på morgonen... haha , ja å något ska ajg ju äta å sen far jag till skolan. :D

Ja och i dag ska ju alla 1:or i jämtlands län välja inviduella valen iför 2:an även jag , så det kommer vara fullt i dag på dexter så jag är lite orolig för att det kommer vara kaos men men jag löser det , jag ska tvinga Rebecca att hjälpa mig , haha :D
Ha en bra dag alli hopa , för det ska ja ha :) 'Puss
Yeeehe !

Kommentarer
Postat av: Rebecca

HAHAHAH fuck you! :P

2010-02-17 @ 09:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0