Jag vill ha någon att kramas med....

Här kommer en vacker bild som jag inte vet var jag har fått ifrån.
Hello !
Nu har jag bytt från kavaj till morgonrock, det känns skönt :). Direkt efter skolan så gick jag på sugpropps behandlig  och massage till mina onda ben, och det hjälpe :D, ja så nu har jag stora sugmärken på benen , hah :)
Ja vi ficken en uppgift i GE som vi skulle göra tills i morgon i dag på skolan och jag har inte gjort klart det... men jag orkar värkligen inte.
Jag har letat super mycket efter en bild på chanels strumpbyxor med snörning från vår kollektionen som jag tänkte visa er , men jag har inte hittat någon.. :/
Men jag lägger ut bild så fort jag har en bil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0