VARNING!

Hej, jag vill bara ge en liten varnig så här i mellandagarna. Det är nämligen så att REOR är farliga. Jo det är sant! dom äter upp ens pengar och kan offta ge bivärkningar av den surasmaken av ett felköp som inte går att lämna igen för den var ju på rean.. Ja visst det är as kul att shoppa nya saker men jag tycker att det är smart att ha en någon så när plan på vad man vill ha, och man måste inte shoppa i mellan dagarna. Man kan ju faktiskt shoppa alla andra dagar på året också.
Jag har iallafall gjort en liten plan på vad jag behöver och vill ha och då kan jag ju passa på när det är lite billigare (men bara för att det är billigt så är det inte gratis- det kostar pengar hurrni!) Jag har då planerat att köpa 1 eller 2 par jeans, strumpbyxor, leggings, linnen och ett iphone skal. Jag hoppas att jag hittar det jag behöver. Men man vet ju alldrig jag kanske kommer hem med massa saker som jag inte behöver. Det är bara att vänta och se.
Så ja, ha kul på REAN men va på er vakt, i den affären du minst anar kan ett REA mosnter dyka upp och ta alla dina pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0