Tillbaka !

Hejsan, jag är så glad för nu är min kära dator hemma den är lagad och bättre än någonsin ! :D. ja det  jag skrev i förra inlägget så skulle jag ju på stan å massa , men det blev inte så.. haha , det brukar ju inte bli som man tänkt sig alltid. Så isället så har jag suttit hemma och kollat på film och ätit nudlar , mmmus ! å nu efter mamma hade slutat så åkte vi på flûger färg och köpte färg och beställde tapet till mitt rum, det kommer bli så sjukt fint ! ni kommer så klart att så se det när det är klart.
Im
orgon kommer min kära Anna hem till östersund hon ska vara här över lovet. Så det blir en mysig dag i morgon vi ska gå på stan och shoppa och fika , det blir så mysigt ♥ Vi ska även ha en middag med lite kompisar länktar redan !  
JA vi hörs snart igen !
Gör som Maja har gjort länka till min blogg i din blogg så länkar jag tillbaka ! 
Bild Källa: Igor+André


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0