Höstlov.

Hej ,Hej , nu har det tagit cirka 40 minuter för mig att få fram bloggen på den gamla stationera (stavningen) datorn som vi har här hemma ndet funkade ju tillslut och som jag sa innan , jag gör allt jag kan  för att blogga :) haha . Ja som ni vet så är det ju första dagen på höst lovet i dag , det känns ju bra jagg får se vad ajg hittar på i dag jag tror jag ska ringa caroline och se om vi kan hitta på något å så ska jag ordna lite med en middagsbjudning jag ska ha , mer information om det kommer komma senare :). Annars så kanske jag drar in til stan jag ska kolla på en vinterjacka tror jag .Men först ska jag klä på mig .. jag sitter fortfarande i pydjamas, men så ska det vara på lov , å sedan ska jag äta nudlar :) LOVE ""! jag får se om jag lyckas få in nått mer inlägg i dag , om datorn överlever , HAHAH men annas så ses vi när min pappa kommer hem med hans dator :) ha det bra i dag puss puss.


Kommentarer
Postat av: MAJA

Jomen nog kan jag länka:)

2009-10-26 @ 14:09:44
URL: http://chinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0