I'd teach the birds such lovely words And make 'em sing for you.

Hej Igen ! nu har jag gjort det jag har sagt, utom att gått ut med min huund Lotta. Fatta att jag äntligen har städat hela min garderob och räsat ut kläder å så har jag städat och damsugit mitt rum . Jag är så ********* stolt :D. Vad har ni gjort i dag ? var det en lungn dag med softing framför tv:n eller en välldig prodjuktiv dag med städning , eller vissa kanske till och med har varit och shoppat ! Berätta för mig :) 
.p.s det jag skrev om att jag skulle ta kort på gobitarna från min garderob får bli lite senare för nu åkte nästan alla kläder i garderoben ner till tvättstugan. Vi ses !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0