091010.

Hej. Hur har ni det där ute i höst mörkret ? 
Själv har jag det ganska bra faktiskt , förtom att jag har gått och blivit sjuk , jag hoppas bara att det går övet tills måndag , jag vill inte missa skolan nu när vi har så mycket att göra.
I dag har jag varit och fikat med mina gammla klasskompisar , Anna som var hemma i östersund och hällsade på ( hon har flyttat till malmö), Josefin, Hanna, katarina, Elin Och Malin det var super mysigt. Jag tog lite blider , men jag orkar inte ladda kameran nu, är så matt i kroppen.
 Jag är så glad att det är höst , jag gillar värkligen hösten, alla färgen å frosen i gräset på morgonen. Vad gillar ni med hösten? gillar ni hösten överhuvudtaget , berätta vad ni tycker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0