Söndagen den 22 mars 2009


  • Balkläning till skolbalen, den på bilden är från ASOS.
  • Ett par shysta jeans dom på bilden är från Gul&Blå.
  • Gladiator sandaler dom på bilden är från H&M.
  • Ett par låga vita convers , från convers.
Hej Hej !
 
Nu har jag bestämt mig för att börja blogga lite mer som förut , alltså oftare än 1 gång i veckan typ. Rebecca (staarling.blogg.se) va på mig och ville att jag skulle börja blogga mer , så vist då gör jag det ;) 

idag ska jag upp till min vän Lisa och hjälpa henne med en dans uppgift som hon hade på sin skola :) det ska bli skoj :D, senare i kväll kommer min fina farmor och farfar och ska a mig för jag har nu nämligen fyllt 16 i torsdags när jag var och sov i bivack med min  klass :), så då ska vi äta mummsig smörgåstårta , min favorit <3 :D. jag ska även ta kort på min nya cyckel som jag fick och så ska jag lägga ut lite bilder från bivacken :), så vi ses

.ps. jag ska ju åka till stockhlm med min familj och Caroline på påsk lovet så jag har gjort en liten inköpnongs lista i fform av ett collage, enyoy ;)

KRAM Lina

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skicka bilderna från Bivacken! ;D <3

2009-03-22 @ 18:01:19
URL: http://tingeelings.blogg.se/
Postat av: Rebecca

BRA LINA, BRA!!!! :D <3<3<3

2009-03-22 @ 18:37:05
URL: http://staarling.blogg.se/
Postat av: Rebecca

BRA LINA, BRA!!!! :D <3<3<3

2009-03-22 @ 18:37:17
URL: http://staarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0