Lördag?


Vad tycker ni om den här t-shirten ? jag tycker den är AS cool , men är den för vågad ?? jag vill veta vad just DU tycker ! finns på www.nelly.com för 249kr

Hej !

är det lördag i dag ? jaa det är det , men det käns som Söndag... konsitgit. HaHa. 
jag har nyss vaknat och nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra i dag, kanske:
  • Städa mitt rum , det behövs värkligen...
  • fixa lite med min kappa som jag håller¨på att sy om.
  • läsa lite i "om jag kunde drömma" den doken är värkligen bra ! 
  • kanske göra matte läxan. 
men först måste jag duscha och kläpå mig , om ni vill så kanske jag slänge in en dagens till er ;) vi hörs 

KRAM Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0