Hemma hos REBECCA <3


Heej !
Jag kollade min blogg i morse och märkte att jag inte har bloggat på en hel vecka ! :O , inte bra lina , inte bra ...

Jaa, i dag är det lördag och jag har hunnit med och gå på pingstkyrkans second-hand men mamma å så har jag ätit goda sagen mackor till lunch, vid 2 tiden så åkte jag in till stan och träffade Caroline, Hann och Rebecca <3  , vi gick runt lite och kikade i afärer. Jag hade redan köpt världens finaste jeans kläning och ett par supersöta vinterskor på second-hand så jag var ganska nöjd med dagens shopping så jag innhandlade ingen mer på stan.  Hanna och Caroline skulle hem till Brunflo så jag och rebecca gick och köpte glass som vi ska svulla sen ;) . Jag är alltså hemma hos Rebecca nu , å det är så skönt att vi äntligen får träffas någon annan stans än på dansstudion när vi sitter där alldeles trötta och svettiga och pratar vid ett litet bord, det är så skönt att vi äntligen ! får umgås :). Nu har Rebecca kommit ut från toa:n , HAHAH  så nu ska jag vara soceal med henne :) , vi ses .

´KRAM  Lina <3

.p.s.  GLÖM FÖR FAAN INTE BORT ATT KOLLA PÅ MELODIFESTIVALEN I KVÄLL.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha gullhjärta. Det är as mysigt att bara umgås<3<3<3 tack för glassen :) <3<3

2009-03-14 @ 19:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0