Stockholm.

Hej. Jag vet att jag inte bloggar på ett tag nu och mina senaste innlägg har väll inte varit så intressanta för den delen heller, jag har bara haft lyst att skriva när jag har suttit i sihallen , jag vet inyr varför men någonting är det ju. Men nu för omväxlingens skull så ska js berätta om min Stockholms resa :) . Jag har varit lite på Drottninggatan med min bror , mamma och pappa, jag har inte varit så shoppingsugen som jag trodde att jag skulle vara sp jag har bara inhandlat det som jag hade planerat, vilket är bra ;). Jag och mamma har flanerat ganska mycket på söder dom två senaste dagarna. Det har varig mysigt . Hela familjen har varit på resturange några gånger och i går åt vi lax med bullgur och greksallad :) muums <3 . Ja å o dag sp klev jag upp kl 7 för att åka och kolla på hockey men i bilen på väg till hockeyn så somnade jag , och jag sov som en Sten så mamma och pappa ville inte väcka mig , så jag sov i bilen ända till kl 11. :). Det var ju skönt kan jag ju säga :):):). I kväll ska vi på bio ice age 3 det ska bli kul faan vad jag gillar sidd den där söta lilla sengångaren ? Eller vad är han för djur ?? Här är det i alla fall fint väder soligt och varmt :).men jag ska försöka hitta en liten tid där jag kan ta kort på sakens jag köpt och lägga ut, men det är ju så mycket andra saker än att sitta vid dator som jag vill göra :) nu ska jag gå men vi hörs :) puss ;)

Kommentarer
Postat av: MatildaB

hej jag måste vara med dig någon dag :D:D

2009-07-21 @ 01:48:08
URL: http://bitemekissme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0