Do you love me ?

Det här en en grymmt cool version av do you love me ! Älskar den sången :D

Godmorgon ! 

jag  har igentligen en massa sakern jag vill blogga om men jag vet intte varför jag inte gör det. 

Dagens plan är iallafall så här, om jag lyckas hålla mig till planen villsäga :P  : jag ska ut och gå/jogga nu som vanligt sen ska jag äta något och bege mig in till stan. jag var och kollade på jeans i går , men jag hade lite lite tidpå mig så jag kunde inte hitta några som fföll mig i smaken, men  jag köpte två plagg från monki 75% REA <3, dom får ni se sedan. Senare i dag ska fliip, jag och några vänner ut med flotten och göra lite reklam :) det blir skoj. Åh just det ja ! jag måste köpa en 60 årspressent till farmor i dag. Oj Oj Jag har mycket att göra i dag så det är bäst att jag sätter igång !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0