Blue is the color ♥



Forever21 , ja vad ska man säga , UNDERBART ! i sommar kommer jag att använda mycket blått och vitt i combo känner jag och även ljusgul , som solen :) . Det här är mina favoriter från forever21.com. Om jag skulle köpa den randiga toppen så skulle jag sy bort den lilla resoren i nederkant så den blir med lufftig. Jag har alldrig riktigt varit för det där med resår i nederkanen, eller jag "ballong"  om ni vill halla det så.  Nu ska jag kola vidare på forever21.com :). 

jag ska till stockholm snart och en lantis som jag skulle villja ha några små tipps om bra shopping och mysiga fik och resturanger , ja bara sådant man måste se när man är i stockholm. tacksam för svar ♥



Kommentarer
Postat av: Rebecca

ett måste är souk gallerian! :D där inne dinns topshop, dna och beyond retro ;P

2009-07-09 @ 15:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0