20090709


Monkristallkraft förvanndla mig !

God morgon !

Jag har kommit fram till en sak under dom här 2 åren jag har bloggat, jag bloggar alltid bäst på morgonen eller sent sent på kvällen. undra varför ? 

I dag ska jag jobba med flotten, bara 2 dagar kvar till semester , gud vad skönt !.  Jag tog lite sovmorgon i dag för att vi jobbade så bra i går så tyckte vi att vi förkänade de. jag börjar kl 11. 

jag blevv lite ledssen i går när jag upptäkte att jag inte kan gå på britney spears konsär, jag hade inte tillräkligt med pengar. 

Jag tänkte lite igår på vad ni läsare värkligen tycker om bloggen, kommentera gärna vad ni tycker, om det är  något ni gillar eller inte gillar , som jag kan förbättra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0