Second-hand saturday :)


Tjoohoo, jag har nyss vaknat av att pappa satt i bilen och tutade , han vill att min bror skulle skynda sig . å då var kl halv 11 så det var lika bra att kliva upp. Nu snart ska jag och mamma åka på pingstkyrkans secondhand och fynda lite ;) 

Igår var jag ju och spaá de hos mmatilda. det var värkligen supermysigt och roligt. Först bubblade vi bubbelpol, vi var 4 st i ett badkar ganska trångt men der gick. Vi bastade en stund också och sedan var det Let´s Dance <3 och vi pauserna så solade vi solarium. Jag solade för första gången det va as skönt ! det blåste ju in lite luft från sidorna på soloariumet så det kändes som om man låg på moln :D

Jag drömde en ganska konstig drömm i natt , jag drömde att jag var och dansade på wendlas , men jag var även en hämlig spion så jag sa till min tränare att jag skulle gå på toa å så srang jajg iväg till skogen till ett änsamt litet hus. och dom som bodde i det lilla huset i skogen hadde blivit atackerad av ett skogsmonster som jag skulle försöka fånga in . aa det var As vrickad drömm i allafall x) nu ska jag klä på mig för vi ska åka snart :)

Puss&Kram Lina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0