fredag andra januari tvåtusennio.

Hej , Det snöar så mysigt utanför mitt fönster så där stora härliga snöflingor som singlar ner sakta sakta :)<3Jag ska på hockey om några minuter , det är min lillebror som spelar :D Go Go Go Brunflo Hockey <3. Jag tror att jenni är där , det blir kul att träffa henne det var länge sedan vi sågs. Vi firade ju ny år tillsammans förra året , när jonas typ slog min käke ur led :S , konstiga men roliga minnen<3. Jag har nyss ätit nudlar de var gott :D tycker ni om nudlar ? :O . Jag vill hitta på något i kväll , det är ju trots allt fredag ;) Någon som vill hitta på nått ?? :O :) <3. nu ska jag gå å fixa mitt hår , sedan ska jag ringa till Caroline :) vi ses Lina :)

Jag bloggar från pappas dator därför bildbrist :/

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har inte heller nåt att göra ikv -.-



puss <3

2009-01-02 @ 16:25:45
URL: http://rosasockerfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0