2009<3


hejsan nytt år nya möjligheter , det är ju så man brukar säga . Jag hadde en super mysig nyårsafton med dom bästa elin, daniel och filip :)<3 vi åt middag , supergott å så nördade vi 8-| hahha , å vi skålade 12 slaget i badhusparken ^^ <3. Kvällen var SUPERMYSIG !! å det blev ganska sent så jag sov till hal 1 i da x) sedan kom min faster sara hennes man johan och min lilla kusin olle <3 vi fikade och hadde mysigt ( vad mycket mysigt det blev i de här inlägget ) . vårat internätt laggar så nu funkar de om man har en sladd in kopplad i datorn så jag sitter vid pappas dator å den är superliten så det känns lite konstigt . Men jag hoppas att pappa kan fixa de trådlösa nätvärket i morgon :D.  jag länktar till måndag för då är det DANS  <3 på furuparken till zlips <3<3 finapojkar<3 . Nu hadde jag tänkt att gå å sova eller ja kanske inte jajg tror jag ska duscha å läsa sdan ska ja sova ;)

God natt och God fortsätting på det nya året 2009 <3 Lina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0