Bling'

Hejsan min vänner. Jag har blivit lite smått förälskad i pärltröjan, den finns att köpa på topshop, men jag hade inte tänkt lägga ner så mycket pengar på kläder , jag gör inte det annars häller. Jag hanar mycket på second-hand och budget kedior som H&M och Monki mm. 
Men en Pärltröja är ju super lätt att göra själ för att superblilligt pris ´, tröjan övers i bild är från topshp och den som är nederst är från monki. Och pärlemor pärlor kan man ju hitta i vilken pysselbutik och secondhand butik som hällst. Ta pärlorna från ett gammalt halsband och sy på tröjan så har du en fin pärltröja (: det ska jag iallafall göra i jul. 

Tröjan från topshop kostar 45£ (527:-)
Tröjan från Monki 300:- + pärlor cirka 20:-
Puss !

Kommentarer
Postat av: celine

altt va snygg fast skulle herle vilja ha pärlhalsbandet och den andra tröjan..ha det dunnder bra. vad händer dennna dag?

2009-12-19 @ 12:30:02
URL: http://fempraliner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0