beethoven !


Bilden : I midsommar bodde i vi en liten mysig stuga som heter briggen , precis som fritidsgården här i brunflo , inte för att jag hänger där så offta men min lillebror gör det så han blev ju extra glad när han fick veta vad den lilla suga i skärgården hette :) 

Hejsan , jag hade bra planer för dagen när klockan ringde kl 9 i morse , men jag vände på mig och somnade om. Jag vaknade igen kl halv 12 rasande på mig själv att jag hade försovit mig ! jag sklle ju vara på stan halv 12 med mamam och köpa jeans ! men men det blir u inte alltid som han har tänkt sig. så istället så sitter jag och lyssnar på beethoven och letar cuppcake reccept för när mamma kommer hem ska vi baka ;D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0