Second-hand lördag <3


Caroline 15 år ♥

Hej hopp idag är det second-hand lördag , det är därför jag är uppe så tidigt . jag , caroline, hanna O becca ska till pingstkyrkans loppis och kanske till rödakorset sen sveng. Jag älskar hjälporganisationers second-hand shoppar för dom är inte så väl organiserade och allt é suåer billigt <3:D

igår fyllde Caroline 15 år, det var kul vi firade henne på kina resturange , och hon fick pressenter , av mig och hanna fick hon : bonnyöron & svans och penis pasta, det är mackaroner som är formade som penisar xD ku kul  , och av bara mig fick hon ett halsband med ett silverhjärta hengade på , jag har ett likadant , så det blir som typ kompishalsband :D....
.....nu ska jag äta fruckost, 

Puss Lina <33

Kommentarer
Postat av: Rebecca

asså jaa, jag drogar verkligen väskor!!! hahah<3

2008-09-09 @ 22:47:11
URL: http://staarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0