onsdag 24 september 2008


Hej . min dag har sett ut så här , först klev jag upp halv 7 , fett jobbigt .. sedan skjutsade pappa in mig och mamma till stora biblioteket i stan , där det var möte med barn och utbildnings  nämnden för östersunds komun . där satt jag och mamma och lysnade , det var faktiskt ganska intressant, jag fick ocksåprata lite , fast jag bara va åhörare, jag pratade lite om strejken på skolan och jag fick mycket beröm för det :) .när mötet var slut så åkte vi och åt , hamburgare blev det . sedan var det bara till att bege sig till skolan  , fast det kändes lite onödigt för det var bara skoljoggen kvar och jag är ju lite sjuk så jag kunde inte vara med ):(: . men jag fick sitta och pricka av alla om sprang :) , när det var klart så var det daks att åka hem , jag fick skjuts av sara på moppen , Tack sara <3 , snart kommer mamma hem ,, då ska vi äta , jag är superhunrig :) , nu ska jag försöka krya på mig tills i morgon då vi har SO prov , men jag tror knappast att jag kommer att vara friskt tills imorgon , men vi kan ju hoppas (: , pusshej Lina <3

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

oj, vilken gammal bild:)

men alltid lika fin <3

2008-09-25 @ 17:38:30
URL: http://josefinfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0