God morgon , god morgon

Hej hopp , jag har nyss klivit upp , det käns helt sjukt på grund av att detär lördag, men jag vaknade av mig själv och de gick inte att somna om. så där är det inget att göra åt :). Det kanske kommer att bli lite jobbigt i kväll för jag ska ha sleepover med  Caroline och Elin och nu har ju jag klivit upp så tidigt så nu kommedr jag somna vid kl 20 käns det som... men jag får väll hålla mig vaken :D . 

det kommer att bli en super mysig dag i dag , först så ska jag träna (kanske jag har inte bästämt mig än ) sedan ska jag caroline och elin till stan och shoppa :) , jag tror att jag ska inhandla en skön höst kofta , sedan ska vi till matafären och handla god saker , och sdan blir det hem och laga mat :) :) och så blir det ju så klar sleepover <33, vi kanske kolla på någon film eller kröper massvis med skvallertidningar :) Vist låter det mys ? . nu ska jag äta frukost, det blir nog kladdkaka för min del , nyttit värre !! xD 

det blir ingen dagens autfitt , för jag har inte klätt på mig ,men kanske senare i dag :) 

pUss oCh NypIruMpPan  ;) Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0