9:de september


Bild: jag & markcoolio (eller ja det är en tavla på makcoolio men det behöver ni  ju inte säga till någon xD , vet ej om det stavas så men men :D )


Hej hej , förlåt för den taskiga uppdateringen , men det är lite körit i skolan ,  det är liksom första seriösa veckan , men  riktiga lektoner å så :D 

iDag har jag varit i skolan , och det va klassfotto. hur tror ni det gick då ? nja inte så bra eller det gick väll bra men jag har typ världens största finne på näsan, roligt ... nee :( .Jag har så jävla träningsverk i benen , ryggen & nacken för jag var på dansen i går , men det var super kul !!!! jag dansar street jazz och jag har alldrig dansat det förut men det var roligt :D Jag var där med Rebecca och det var kul att prata med henne ... det var längesedan vi pratade <33. Ikväll kommer min morbror som jag inte har träffat sedan i sommras så det ska bli kul att få träffa han, han ska sova här hos oss tills imorgon ., för han har varit och jagat älg i fjällen :D ha de bra Kram Kram Lina ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

´det va naice :) anmälde du dig till nån mer dans eller hur gjorde du? <3<3<3

2008-09-09 @ 22:44:42
URL: http://staarling.blogg.se/
Postat av: Rebecca

väggen är typ vid ectern palece :) <3<3<3<3<3

2008-09-09 @ 22:46:25
URL: http://staarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0