Petter - 08

Hej hej , nu är klockan lite över nio och anna har precis åt på badmington tunering. Caroline ligger i sängen och sover , han är tyå kung på att sova , sedan ska caroline hem till sim mormor och städa ,så då blir jag själv med familjen . Ganska skönt , men ändå inte .  jag tror att jag ska plugga lite , för vi hadde ju hemstudier i går men dom gjorde jag inte , så jag får väll göra dom i dag . 
jag var ju som sakt ute och power-walkade i går det var faktiskt skönt, jag är riktigt stolt över mig själv , jag kanske tar en tur i dag me , eller kanske i morgon , jag har ju fett ont i fötterna för att jag dansade som en galning i går .
i går i allafall så var det inget drag alls ): , men Pulpa och Pettter var bra :) men efter petter hadde spelat så började jag och Anna att dansa . det var INGEN annan ssom dansade !!!! det var gansak tråkigt att ingen dansade men å andra sidan , jag och anna hadde hela dans
golvet för oss själva och DJ:n var super bra <3

Jag var på second-hand i går i allafall och jag hittade lite smått och gott : en röd långärmantt tröja , ett par bruna manchester chinos :) och ett par vinröda stövar med plych detalier . ( bilder på kläderna och från konsären kommer senare )

Pusshej Lina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0