Kärlek är ute på vifft ;)


Hejsan , i dag efter skolan så åkte jag hem med Lill Rebecca hon är 7 år och världens sötaset , vi bor grannar. vi fikade lite och kollade på hennes favorit pogram på tv Hanna Montana på Disney channel , (vet ej hur det stavas ) men sedan skulle hon hem . efter middagen så åkte jag , pappa och min bror till ishallen och kollade när jag ska jobba i cafét där , och så han jag med att kolla på min favorit hockey träning  , där en välldigt söt pojke spelar<3 , det var så skönt i kväll för jag behövde inte plugga , alla läxor var gjorda :D . Jag har pratat med Caroline typ 1 time i telefonen i kväll...vi hadde mycket att prata om ;) <3 vi hörs i morgon pusshej Lina <3

'Jag är så lycklig' <3

Kommentarer
Postat av: caroline

Du har anlednig att va lycklig ! ;D

älskar dej lina <3

2008-10-04 @ 10:28:13
URL: http://barbierules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0