WE CAME ,WE SAW ,WE KICKED YOUR ASS !

Jag hadde ingen bild som passade med texten men set här är en bild på mig och mina grannars katt Mimmi :) 

Hejsan :) 

idag var det back to business ... skola igen , det va roligt att se alla gamla ansikten igen , men set är  ju skönt med lov me :) idag hadde vi ju teknik i datasalen , så då tänkte jag blogg men det blev inte så för precis när vi hadde loggat in på datorerna så gick strömmen i salen ... tur var det att i inte hadde hunit skrivit någoniting så att det inte hadde försvunnit så då fick vi hål timme. så då tänkte jag Yess ! då kan jag slappa i fiket ... men då ville petra (hon som jobbar i fiket) att jag skulle göra mackor .. och själlvklart ställer man ju upp ! :) . så det blev ingen vila på den rasten. På gymnastijen så åkte vi skridskor ! faan vad jag ÄLSAKR de !!! <3 vi ska åka grillor i morgon me :) . efter gymnastiken åkte jag hem till Katarina och åt kladdkaka och årets första pepparkakor <3 . Pappa hemtade mig  och jag åkte till DANSEN <3<3<3<3<3 min mamma kom dit och kollade när jag dansade :) det var roligt med publik :) ( rebecca skälde på mig för att jag inte hadde bloggat sedan i lördags , jag kände mig träffad och bloggar nu <3 puss rebecca ) Nu har Ella ch Wendla entligenämt  bestemt sig , vi ska få ha 'alla gillar brudar' dansen , Roligt Roligt '. Nu ska jag snart äta ... Mamma lagar lasange <3 Muuums . sedan blir det plugg... om jag orkar :D . 

PussPuss Lina  ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha :) men man har ju sina vanor! :) <333

2008-11-03 @ 22:44:47
URL: http://staarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0