Skolan, 22 maj 2008

image193
Hej hopp nu är jag på skolan, alla andra ( eller ja dom flästa ) håller på med ett svenska arbete men jag är redan klar med det " stolt " så jag tog tillfälle i akt att gå in och blogga lite :). jag har varit innte på fredflare.com lite den senaste tiden och oh oh oh vad dom har sjukt snygga assecoarer !! , jag älskar dom mitfärgade solisarna  :) , jag tror att jag ska klicka hem dom  , dom kostar bara 10$ ( 59kr ).

ikväll ska jag på möte . för jag ska nämligen bli egen företagare, fast bara under sommaren jag och Anna har en lite afärs ide men ni får se när det är klart :) . skoj , skoj . För övrigt mår jag fruktansvärt bra , ... Jag är kär. . nu ska jag kolla runt lite på andra bloggar  vi ses / L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0