Grattis till mig

Hej hej , i onsdags så fyllde jag 15 år det var en super kul dag med mycket vänner och pressenter. Tack till alla som uppvaktade mig på min födelsedag KRAM // L 
 
lite bilder på mina pressenter
image142
Jag fick denna super fina dator från alla i släckten TACK !

image143
gula solisar från R

image144
världens snyggaste kclocka frpn J och A

image145
en gulligt kort frpn Joch A som dom hadde gjort själva

image146
blått nagerlack från J och A

image147
plåster från J och A

image148
pressentkort på H&M från H & K

image149 
påskliljor från mormor <3


jag fick även , ett pressent kort på soshi resturrang med söta Caroline och en godis kaktus puss lina

TACK TILL ALLA <3




Kommentarer
Postat av: bajsunge

asså plåsterna är bajs fina och brillsen asså ! dom är verkligen rätt på dej ;D
hoppas du hade en fin dag

2008-03-23 @ 19:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0