Summertimes

             dansen Lindy hop        

Hej hej , nu har jag kommit hem från DANSLÄGRET och det var så himla kul ! jag har träffast många underbara mäniskor , som tillexempel Olle min danspartner :). nu sitter jag hemma coh lysnar på jason mratz och önskar att det kunde bli lite bättre väder.

vi håller på¨attt måla om våran lekstuga så att det ska bli ett filmrum, det kommar att bli sååå mysigt, ( bilder kommer när det är klart ) . senare i dag tänker jag åka på lite second hand shopping , och jag håller med olivia på moderniteter att second hand shopppig är bäst på sommarnen :) 

förövrigt så kan jag medela att jag ska börja blogga lite oftare nu :D , 

KRAM Lina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0