friday morning.






Jag har nyss vaknat och jag blev ganska besviken faktiskt , för jag trodde att klockan var typ 3 på natten , men den var 9 på morgonen. så jag kunde inte somna om , nu sitter jag i sängen i min sköna pydjamas &snart ska jag gå ner och äta frukost. mumms. Jag är lite hungrig faktiskt. 

Idag ska jag kanske åka på stan med Elin , vi får se om jag kan . jag ska också göra en julklapps planering . Jag har nämligen inte köpt en ända julklapp. så det ska jag göra i dag  för imorgnska jag och pappa åka till Sundsvall och hämta mamma som är där , och då blir det lite shopping där ;) Kul Kul <3

PussPuss Lina <3

.ps. vad tycker ni om min nya design på bloggen ? jag gillar den , men jag ska be matilda (www.matildaB.blogg.se) att hjälpa mig så att den blir lite mer personlig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0