Betyg !






Hejsan , idag fick vi våra betyg och jag är vällddigt nöjd :D  jag var även på biblioteket i dag och lånade fyra böcker som värkar bra .jag ska börja läsa dom nu snart när jag ska lägga mig. Efter skolan så gick jag med Matilda & Caroline hem , å sedan gick jag och C hem till henne och fikade och sjöng singstar , det var mysigt. matilda kunde inte följa me för hon skulle se twilight igen :D. Den filmen är ju så bra så att man kan se den flera gånger om. Det var ju tänkt att jag skulle låna 1:a boken i dag men det var utlånad och det stod en på kö efter också så jag struntade i de. Ne nu ska jag ta och lägga mig och läsa.

God Natt Lina <3

.ps. Om ni vill ha en liten resumé av böckerna så får ni komentera det så sickar jag resumé då . 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Dom verkar bra ;) <3

2008-12-19 @ 12:09:25
URL: http://rosasockerfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0