Baka Baka liten kaka.





godmorgon , idag ska jag förtsätta med mitt julbak ;) det är kanske jobbigt men det är roligt me . jag ska även göra en sista julklapp , ( jag har typ gjort dom flästa av mina julklappar helat själv) Jag måste &så ducha i dag för det käns som om mitt hår lever :/ :S :D 

nu till något annat , nått som jag kan störa mig sjukt mycket på nu i juletider är när folk ska sätta ut julbelysing utomhus. vist det är fint med julbelyssning menn då ska den vara fint uppsatt inta bara att man läggen en ljusslinga i en buske bara för att , eller om man ska sätta ljusslinnga på veranda räcket och så fins det inte tillräckligt med singa så det blir bara halva räcket , eller om slangen är för lång så man fortsätter att linda den uppåt mod taket , det är extremt fult så sluta med det. Men det är klart om du har satt upp ljusslingan fint så är det klart att ´du ska ha den uppsatt:D 

God Jul, Lina <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

GOD JUL :D

2008-12-29 @ 22:17:58
URL: http://matildabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0