Skola i morgon :D


gammal bild på mig när jag hadde långt hår :)

Hej !

imorgon blir det skola för min del :D kul kul , det är så jävla skönt att inte vara så sjuk så att man måsta ligga i sängen :D<33

nyss så var min farmor och farfar och hälsade på hos oss och jag fick lite kläder som hon inte ville ha , blandannat två supersöta kjolar som jag ska sy om till kläningar :D :D jag vet inte om jag ska åka på dansen i mrgon .. jag ska ju inte dansa i allafall men jag tänkte bara gå dit och titta , men jag vill ju inte snitta dom andra .  nu ska jag fika sedan ska jag typ sova ... eller ialla fall kolla på tv eler läsa eller nått . Hejsevejs lina <3

God natt

Kommentarer
Postat av: Rebecca

va fresch att få kläder :)<3

2008-09-01 @ 15:51:41
URL: http://staarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0