Rolig, *snuskig* historia

det var en gång en kille som hette Jon, som bodde på en öde ö. från ön fanns det en bro över till andra sidan, där staden lÃ¥g. Jon Ã¥kte ofta över och gick pÃ¥ krogen.

Varje gång han åkte över bron sa ha "hej jag heter Jon, och jag åker över bron."
       och en kväll hittade han en tjej som han tog med sig hem, när dom Ã¥kte över bron sa han:
- hej jag heter jon och jag åker över bron.
sen kom dom hem, och skulle ha sex. då sa tjejen som han hade hittat:
- jag har mens, kan du inte ta mig i röven istället!
- visst, svarade Jon. Senare på kvällen när Jon skulle skjutsa hem tjejen sa han som vanligt:
- hej jag heter jon och jag åker över bron! när dom åkte över bron! och då sa tjejen:
- hej jag heter Kjell, och jag är utklädd ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0