<'3

image15
^jag hittade bilden på www.lolita.blogg.se^


i dag är de fredag och jag känner mig trött men ändå pigg (konstigt), jag har bloggat lite på morgonen och sen åkte jag på stan men R och shoppade lite (bilder kommer senare). nu är jag mätt och belåten efter en god middag med soppa och mackor mmmums : o )). jag måste bara säga att jag länktar sååå mycket till julafton, när alla träffas och äter god mat och bara umgås. det är kanske lite tidigt att börja inspereras och länkte efter julen , men det har ju facktiskt snöat här uppe i Norr HAHHHA : o )). nu ska jag kolla runt lite på andras bloggar och de kanske kommer ett till inlägg senare i kväll. // L ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0