Tisdag,en ganska jobbig dag.

Godmorgon, jag är uppe i tid ! fan va bra, men jag kan inte på stå att jag är pigg, men det är ju en annan femma.  Jag var så duktig i går att jag la fram kläder tills i dag så jag har det inge stressigt alls :D I dag ska vi ha redovisning i franska , hoppas att det går bra, det är ju lätt att snubbla på orden. Franska är ju inte det lättaste språket att uttala. 
Igår när jag satt och kollade på film så försökte jag att göra en fiskbenssläta och de gick ! så jag ska försöka mig på en sådan i gen i dag, det tar lite tid men vi får se hur det går. 
Jag har ju kollat på lite fim den senaste tiden, ´4 st närmare bestämmt. resaentioner kommer innom kort... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0